Wednesday, July 14, 2010

Program Muafakat Waris

Program Muafakat Waris ini telah berlangsung pada 13 Julai 2010 di SK Stowell. Program ini bertujuaan memberi maklumat tentang tahap pencapaian akademik murid kepada waris masing-masing. Di samping itu juga waris berpeluang mengetahui hal-hal yang berkaitan dengan disiplin dan tingkahlaku anak-anak mereka di sekolah daripada guru kelas. Program ini mendapat sambutan yang menggalakkan daripada waris dan akan diteruskan pada masa-masa akan datang.
Sementara itu, bagi waris dan murid tahun 6, satu program perjumpaan dengan Guru Besar, En. Illyas bin Ismail dan Penolong Kanan 1, En. Aziz bin Jaafar turut di adakan bagi persediaan untuk menduduki UPSR pada tahun ini. Waris diminta duduk bersebelahan dengan murid bagi mewujudkan suasana lebih emosional. Dengan jayanya program ini, pihak sekolah berharap waris dapat membantu guru-guru secara tidak langsung bagi mencapai kecemerlangan UPSR pada tahun ini.


Guru Besar memakaikan 'badge' kepada murid yang cemerlang pada peperiksaan UPEN2 yang lalu.


Penyerahan buku kemajuan murid kepada waris oleh guru kelas sambil berpeluang bertanyakan prestasi akademik anak masing-masing.