Tuesday, July 13, 2010

SEKOLAH KEBANGSAAN STOWELL, BUKIT MERTAJAM, PULAU PINANG - 20 JANUARI 2009





Buat pertama kali sejak TV3 Kids School Attack diperkenalkan pada tahun 2007, pasukan School Attack atau lebih dikenali sebagai "School Invaders" telah menjelajah ke luar Lembah Klang...SK Stowell Bukit Mertajam Pulau Pinang!!!

Lebih menarik lagi...dua aktiviti baru diperkenalkan ...Giant Jigsaw Puzzle dan Fun Telematch...aktiviti-aktiviti lain seperti Explorace Kids, Penalty Kick Shootout, Pop Quiz dan Tiru Gaya MyTV3 Roverz turut diberi nafas baru oleh School Invaders agar adik-adik terus enjoy!!!..:)

Yang bestnyaa.....SK Stowell Bukit Mertajam merupakan satu-satunya sekolah di mana aktiviti Shoot and Score dijalankan untuk menggantikan aktiviti Shootn' Hoops...sebabnya? SK Stowell adalah sekolah yang terdiri daripada murid-murid lelaki SAHAJA dan tiang bola jaring yang selalunya digunakan untuk Shootn' Hoops tidak pula kelihatan...iskkk!!! Lebih menarik lagi, murid-murid sekolah ini yang berbangsa Melayu, India dan Punjabi turut berpeluang untuk wish rakan-rakan mereka dan TV3 Kids fans yang berbangsa Cina "Happy Chinese New Year" untuk tatapan seluruh rakyat Malaysia...wowwyyyy!!!!...:)

Pastinya adik-adik sekolah ini yang lahir pada bulan Januari rasa bertuah harijadi mereka disambut secara besar-besaran dengan kehadiran TV3 Kids dan sebuah kek besar istimewaaaaaa....beratnya 10 kg!!!!

Semestinya kesemua murid-murid yang terdiri daripada pelbagai kaum ini telah merasa keseronokan sekolah mereka di'attack' dan cenderahati-cenderahati TV3 Kids yang mereka menangi pasti sesuatu yang mereka hargai...

Terima kasih School Invaders ucapkan kepada pihak SK Stowell Bukit Mertajam Pulau Pinang terutamanya guru besar, Encik Illyas bin Ismail kerana sudi menerima kedatangan kami... Kepada adik-adik yang terlibat, ingat pesanan kami....Attack attack? School Attackkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!